Wielki powrót! :D Czas zacząć :)

20:40

W poszukiwaniu straconego czasu, wraz z Pastelowym wyruszam w najdziwniejszą podróż. Podróż realną, pełną wspomnień, smaków i przeżyć, ale i podróż marzeń, wertując zakątki, które niegdyś zdołały mnie zaintrygować i kuszą, by choć raz ujrzeć je na własne oczy. Ciekawi? Mam szczerą nadzieję, że będziecie mi towarzyszyli teraz, i za jakiś czas. Regularnie obok recenzji, relacji, felietonów, będą pojawiały się krótkie notki. Czasem zabawne, czasem frywolne. Pora jednak postawić na LifeStyle, wyzwanie grudniowe i garść przyjemnych wyzwań :D

Ahhh... w poszukiwaniu motywacji! :D


You Might Also Like

1 opinii:

  1. Jak tu się ładnie zrobiło. Tylko mi na górze nic się nie wyświetla. Nie wiem czy tak ma być, czy ja mam jakiś problem z wyświetleniem np. loga.
    Trzymam kciuki za dobry rozwój.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie