Dobry wieczór! :)

20:30

Kochani!
Muszę przyznać, że potrzebowałam silnego bodźca i motywacji :D Ostatnio wracając po pracy czułam skrajną demotywację. Nową modą z firmie stało się podkopywanie jeden - drugiego. Wiadomo, że nikt nic z tego miał nie będzie, ale ludzie znaleźli sobie nową zabawę. Szkoda. Atmosfera stała się nieco napięta, odeszło kilka, kilkanaście osób, a nawet ja sama wysłałam parę aplikacji  do rozmaitych firm. Smutne.

Jeśli chodzi o Pastelowy, brakowało mi takich maleńkich rzeczy, które naprawdę sprawiłyby, że chcę nadal prowadzić stronę. Jej rozwój wymaga czasu, a mi okazuje się, że brakuje go coraz bardziej. Dlaczego? Godzina 19:00, za oknem ciemno, więc czas na kąpiel. A po prysznicu? Wiadomo! Czas spać! Jak tu zebrać się do działania? Może powinnam zrealizować szkolenie z serii: Zarządzanie sobą w czasie? :D

Jeżeli jednak wziąć pod uwagę moje życie poza znużeniem, zmęczeniem i monotonią (tak! wiem, co będę robiła w pracy za miesiąc <3) to nie jest tak źle. Brakowało mi od dłuższego czasu energii, chęci do działania, a dziś po raz kolejny przekonałam się, że mam u swojego boku wspaniałego, wspierającego mnie i wierzącego w moje możliwości mężczyznę. Wiem, że mogę na nim polegać i wiem, że zawsze będzie motywował mnie do realizacji najgłupszych pomysłów. Dlaczego? Bo warto w życiu podjąć ryzyko. Bawić się życiem i przede wszystkim nie żałować, że czegoś się nie spróbowało. <3 Ahhh... Kocham! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Niebawem Kochani kolejna zmiana interfejsu Pastelowego. Mało tego, mam dla Was świetną propozycję akcji #odSłońKulturę i kilka konkursów. Już niebawem! :D

A w tym tygodniu takie recenzje:







O której chcielibyście przeczytać jako pierwszej? :D :D :D 

You Might Also Like

1 opinii:

  1. Czekam na "Portret Doriana Graya" :) Jesień ma to do siebie,że wszyscy mamy teraz jakieś kryzysy ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie