Nadchodzi Zima... :)

18:17


Dzień dobry,
Jak tam Wasze przygotowania  do Świąt? Wertujecie już bożonarodzeniowe propozycje sklepów czy sami tworzycie drobne upominki? Ja poszukiwania zacznę zapewne w tym tygodniu, choć sprawą priorytetową są wykrawacze do pierników i foremki do muffinów. W końcu trzeba je niedługo upichcić. Pyszna sprawa! :)
Jeśli jednak wszystko pójdzie zgodnie z planem, najbliższy piątek spędzę w kuchni. Jeśli jednak nie - wszystko w rękach kolejnego wtorku. :D Będzie smacznie!

*
Konkurs
Brak wyników, brak danych. Wzięło udział jedynie 6 osób, a więc mniej niż zakładał regulamin. Nie ukrywam, że była to forma promocji Pastelowego Niecodziennika, jednak pomimo naprawdę dużej liczby odsłon Bloga - książką zainteresowanych było niewiele. Szkoda. Mam jednak szczerą nadzieję, że kolejny konkurs dojdzie do skutku, a propozycja przekona Was nieco bardziej. Śledźcie mój Pastelowy Świat blisko Świąt Bożego Narodzenia! :)

*
Co czeka nas w tym tygodniu?
Niewątpliwie recenzja książki o zespole Kings of Leon, a także bardzo krótka opinia o Listach do M.. Najbliższe dni zapowiadają się dość spokojnie, a więc wszystko jest na dobrej drodze. :)
Nie lubię poniedziałków. 

*
Zakupy i polecajki
Stało się! Zamówiłam sobie pachnący prezent urodzinowy, a innymi słowy - napadłam na Yves Rocher (w planach była wizyta w warszawskiej Stodole na koncercie zespołu Coma). Dzisiaj, do godziny 24:00, przy zakupie za min. 99 zł, można otrzymać drugi, tańszy produkt za 1 zł. Korzystając więc z tej pięknej okazji, zamówiłam:


1. Wodę perfumowaną Comme une Evidence 100 ml za 139,00 zł
Opis produktu: Zapach kwiatowo-zielono-szyprowy Bardzo kobiecy zapach uwodzący harmonijną czystością i naturalną elegancją: nuty roślinne kwiatów fiołka łączą się z promienną linią serca dzikich konwalii, aż wreszcie poczujesz zapach zmysłowego mchu. Nuta głowy: liść fiołka Nuta serca: jaśmin, dzika konwalia Nuta głębi: paczula, mech


2. Wodę perfumowaną So Elixir 50 ml wartą 122,00 zł, którą jak wynika z powyższego, otrzymałam za 1 zł :D 

Opis produktu: Zmysłowy i subtelny zapach będący kwintesencją kobiecości, który pozostawia niezapomniane wrażenia i któremu trudno się oprzeć. Zapach stworzony dla kobiet, które pragną przyciągać wszystkie spojrzenia, czuć się atrakcyjnie i niezwykle kobieco. Zapach otwiera porywająca świeżość bergamotki, która przechodzi w czarującą nutę kwiatową róży i jaśminu. Doskonałym dopełnieniem, podkreślającym kobiecość zapachu, są wibrujące akordy paczuli, bobu tonka oraz kadzidła. Nuta głowy: bergamotka Nuta serca: absolut z jaśminu, róża damasceńska Nuta głębi: paczula, bób tonka, kadzidło

3. Do tego wszystkiego był Gratis - padło na krem BB ;) 

Muszę przyznać, że z niecierpliwością będę wyczekiwała Bożego Narodzenia, bowiem przesyłka nie dotrze do mojego warszawskiego lokum, a do Krasnolandii. Uważam jednak, że dokonałam trafnego zakupu, a promocja spadła mi z nieba. Skorzystajcie i Wy! ;) 

*
Humory & Nastroje
Przede mną jeden z najsmutniejszych miesięcy w roku. Tak naprawdę wcale nie lubię ani grudnia, ani Świąt Bożego Narodzenia. Może to kwestia braku tej magii czy stosownej atmosfery, a może takiego... wewnętrznego uśmiechu? Nie mam pojęcia. Wiem jednak, że liczne komedie romantyczne mi nie służą, a jeszcze niewątpliwie obejrzę, jak co roku,  Love Actually. Autodestrukcja. 



Udanego... Grudnia! :) 



You Might Also Like

7 opinii:

  1. Ja zacznę rozglądać się za prezentami w następnym tygodniu :) ale pewnie i tak kupię wszystko na ostatnią chwilę, jak co roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zaczęłam przygotowania do Świąt i... poczułam się zmęczona od samego planowania. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to dopadło, szczególnie poszukiwania za wykrawaczami do pierników! :D

      Usuń
  3. ja moje przygotowania przedświąteczne zacznę dziś od pieczenia pierników ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię ZIMY,ale okres przed świąteczny i świąteczny UWIELBIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że konkurs się nie udał :( Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie