Wielki powrót = Wejście Połamanego Smoka :D

13:55

Dzień dobry,

Ależ dawno mnie tu nie było... Wstyd się przyznać! Sami jednak rozumiecie - troszkę problemów ze zdrowiem, później sesja. Wszystko w jednym momencie spadło na mnie, a ja, biedna, nie wiedziałam do czego zacząć. Najważniejsze jednak, że wracam do Was już na stałe...

Co ciekawego słychać u mnie? Raczej życie toczy się bez zmian. Naderwałam więzadła podczas rolkowego przejazdu, a w konsekwencji muszę chodzić w ortezie jeszcze przez kilka dni. Zobaczymy, co z tego wyniknie w najbliższym czasie. Grunt, że na chwilę obecną ledwo chodzę...  Ale cóż, ja to ja - jak zawsze niczym się nie przejmuję, uśmiecham i znowu robię swoje... Dostałam oczywiście wczoraj reprymendę od kolegi, dotyczącą mojej nieodpowiedzialności... Fakt, zrobiło mi się głupio, bo chłopak ma rację. Idiotyzmem było wyjście na rolki przy średniej prędkości 18km/h. Kto wie, może kiedyś zacznę myśleć, zanim cokolwiek zrobię... ;)

Książki, książki, książki... 
Właśnie kończę czytać Drzewo Migdałowe - jest to naprawdę świetna książka, usiadłam wczoraj w nocy i oderwać nie mogłam się od lektury nawet na chwilę. Może i przeczytałabym ją do końca, ale uznałam, że po 3:00 wypada już pójść spać... :D Na recenzję czeka Podróż, która zmieniła świat od Wydawnictwa ZYSK i S-ka, Nowe przygody Mikołajka od Audioteki, dwie części Laboratorium Miłości Wydawnictwa Fronda oraz 6 Filarów poczucia własnej wartości, sprezentowanej mi przez Wydawnictwo Feeria. W drodze jest oczywiście najnowsza (i chyba najgłośniejsza) książka Jo Nesbo - Syn, jak i Ptaszydło Maxa Bentow'a. Od Wydawnictwa MUZA wędruje do mnie książka C.Ahern Zakochać się, a w sprawie kolejnych tytułów czekać muszę na maila od osób, które zajmują się konkretnymi tytułami. Prosiłam o książki Miłość i nieprzespane noce oraz Ofiarę P.Lemaitre, podobno świetny kryminał... Właśnie! Od pewnego czasu w mojej biblioteczce królują kryminały, powieści detektywistyczne... oj, "odkrywcze" wakacje przede mną :D

A jak mają się Wasze księgozbiory? ;)

Konkurs...
Ogłoszenie wyników już niebawem. Nie miałam jeszcze czasu by zebrać Wasze odpowiedzi, ale wszystkim serdecznie dziękuję za to, że wzięliście udział w zabawie! :D

You Might Also Like

3 opinii:

  1. To ja w takim razie czekam na jakieś kryminalne perełki :) U mnie słabo z czytaniem książek bo mam wiele spraw na głowie, ale coś tam podczytuję :)

    Wracaj do zdrowia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie