WYNIKI KONKURSU!

17:45



Dzień dobry! 
Dzisiaj długo oczekiwany moment! :D

W Pastelowym KONKURSIE udział wzięło aż... 56 osób! Z czego 17 chciało zawalczyć o nagrodę dodatkową - książkę Żółta Sukienka Pani Beaty Gołembiowskiej! Serdecznie wszystkim dziękuję za to, że bawicie się razem ze mną i odwiedzacie Pastelowy Niecodziennik :) 


Niemniej... przejdźmy do ogłoszenia wyników! Jak wspomniałam w regulaminie - to moja młodsza siostra wybierała Laureata i to za jej sprawą przydzielona została nagroda! :D



Nagrodę główną otrzymuje... Anna! Cytat, jaki dodała to:




– A skąd pan wie, że pan jest zwariowany?

– Normalny pies nie jest zwariowany – odrzekł Kot. – Zgadzasz się z tym, prawda?
– Sądzę, że ma pan słuszność.
– A więc taki normalny pies warczy, kiedy jest zły, a macha ogonem, kiedy ma powód do radości. Ja zaś warczę, kiedy jestem zadowolony, a macham ogonem, kiedy ogarnia mnie wściekłość. Dlatego jestem zbzikowany.
//Alicja w Krainie Czarów//


Ze względu jednak na brak odpowiedzi o Pani Beaty, nieco zmodyfikowałam nagrodę główną. Do Ani trafia:
- I znowu kusząca Kanada
- Chwila Szczęścia 
- Wszystkie smaki namiętności

Mam nadzieję, że wybaczysz mi tę małą zamianę, ale chciałabym być w porządku wobec wszystkich uczestników, a dysponuję tylko jedną Żółtą Sukienką. :(
********


Z kolei książkę "Żółta Sukienka" otrzymuje... Autorka bloga Żyć Nadal z Pasją.

Ze wszystkimi Laureatami za moment skontaktuję się mailowo. Proszę jednak o przesłanie adresu w przeciągu trzech dni! :) Gratuluję zwycięzcom, a wszystkim jeszcze raz dziękuję za to, że wzięliście udział w zabawie. Za kilka dni kolejny konkurs. Kto chętny? :D

You Might Also Like

3 opinii:

  1. Gratuluję zwycięzcom, a konkurs jest zawsze mile widziany. Zapraszam również do siebie, teraz mam do wygrania Obsydian lub Drugi brzeg, a w kolejnym konkursie będzie można wybierać spośród 30 książek ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie Dziękuję!!!! Cieszę się i to bardzo, bardzo, bardzo! :D
    Ps. Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie