Kilka pastelowych słówek ;)

01:09

Dzień dobry, 

Przepraszam Was za moją nieobecność. Po powrocie z "Wakacji" naprawdę się  rozchorowałam! Przyznaję, apokalipsa. Mam zapalenie zatok i zepsute kolano (aha, znowu). Trzymam się jednak dzielnie! :D Niedługo powrócę, obiecuję. :) 

Co przed nami? 


- Kampania Wrześniowa! 
Wypada rozpocząć naukę, nie? Naprawdę mam pecha, w czerwcu przez tydzień sesji nie miałam siły zwlec się z łózka przez grypę, teraz sytuacja nie zapowiada się lepiej. A i za wpisami trzeba ganiać... Ech, studia. Zazdroszczę USOSa wszystkim uczelniom. Niestety mój Wydział na PW podtrzymuje tradycyjne indeksy, choć władze też uważają to za bezsens...


- Night Skating Warszawa #10
Będziecie? Ja dotrę na 100%, chyba, że pogoda nie dopisze. Szkoda rolek, przecież to pewna rdza :D Jeśli ktoś z Was się wybiera, koniecznie dajcie znać. Chętnie poznam Członków Blogosfery face to face :D Kiedy? 11.09 o godzinie 20:30 pod pomnikiem Kopernika na Krakowskim Przedmieściu :)

- Recenzje

Własnie piszę recenzję książek:
Jaskiniowiec - Wydawnictwo Smak Słowa
Kubuś Fatalista i jego pan - Wydawnictwo MG
Proces - Wydawnictwo MG

Czytam z kolei książki:
Księżniczka Burundii - Wydawnictwo Amber
Gringo wśród dzikich plemion - Wydawnictwo ZYSK i S-ka
Zazdrość w Stereo - Wydawnictwo ZYSK i S-ka

W planach: kilka propozycji od Wydawnictwa Feeria, Novae Res, Colofrul Media, MUZA oraz SQN. Muszę tylko znaleźć chwilę by zabrać się za maile i przejrzenie katalogów. 

- URODZINY 
Sądzę, że to jedna z najbardziej interesujących opcji. Kochani, 22 września Pastelowy Niecodziennik będzie świętował okrągłą, a zarazem jedyną dotychczas rocznicę swojego powstania. Rok! Chciałabym skontaktować się z Wydawnictwami, poszperać w swojej biblioteczce i zorganizować Wam konkurs, tzn. dwa konkursy. Jednym z nich będzie zaprojektowanie LOGO Pastelowego Niecodziennika. Macie jakieś wizje, pomysły? Reszta zapewne zwiąże się z lajkowaniem i samą chęcią udziału w zabawie, ale o tym w oddzielnym poście. 

Wydarzenie z dzisiaj:
Mecz otwarcia na SN Siatkarskich Mistrzostw Świata! Gratuluję Biało-czerwonym! Najtrudniejszy przeciwnik poddał się bez wali przy blisko 62 tysięcznej publiczności! Szkoda, że takie wydarzenia zdarzają się tak rzadko w naszym kraju. Mam szczerą nadzieję, że doczekam się jeszcze jednego Mundialu. :) To naprawdę wielki dzień w historii polskiej piłki siatkowej ;) 

Trzymajcie się cieplutko, to tyle z mojej strony w dniu dzisiejszym. Postaram się jutro coś dla Was naskrobać, abyście nie nudzili się zbyt bardzo. Ma ktoś pomysł na cudowne ozdrowienie? Będę niezmiernie wdzięczna. Katar zatokowy i gorączka to paskudne połączenie... Dobranoc/Miłego dnia! :D

Ach, chciałabym jeszcze Wam podziękować. Wiecie, co jest piękne? Kilka dni nie pojawiałam się na Pastelowym (może powinnam zwerbować kogoś do pomocy?), a liczba kliknięć nie spadła poniżej 200. Dziękuję za to, że jesteście, czytacie i czekacie na kolejne posty! To naprawdę dla mnie ważne i budujące. Serdecznie dziękuję! :)


You Might Also Like

0 opinii:

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie