30-Day Book Challenge; 2-4 :D

09:36

30-Day Book Challenge


A book that you've read more than 3 times
DZIEŃ 2

Przyznam, że miałam problem z zadaniem na dzień drugi. Książka, którą przeczytałam więcej niż trzy razy? Padło więc na znane wszystkim opowieści A.A.Milne i dwie książki spod jego pióra - Kubuś Puchatek oraz Chatka Puchatka.
Czy muszę wiele mówić o tych propozycjach? Fenomenalne, zabawne, ponadczasowe! :) 


Źródło: Wydawnictwo Nasza Księgarnia


*


Your favorite series
DZIEŃ 3

Niestety dzień trzeci okazał się jeszcze trudniejszy, ponieważ od pewnego czasu urzekła mnie seria książek Jo Nesbo. Sądzę jednak, że nie powinnam ulegać chwili i moją odpowiedzią niezmiernie powinny pozostać... Opowieści z Narnii! Z której strony nie spojrzeć, zarówno książka jak i film to świetnie zaprezentowana historia. Przyznam nawet, że kiedy po raz pierwszy obejrzałam na szklanym ekranie śmierć Aslana uroniłam kilka łez:) Książka aż tak mnie nie zdołała poruszyć, ale... :D

Źródło: Wydawnictwo Media Rodzina

*


Favorite book of your favourite series
DZIEŃ 4

Nic dodać, nic ująć - Lew, czarownica i stara szafa! :D

Źródło: Wydawnictwo Media Rodzina

You Might Also Like

4 opinii:

  1. Któż nie zna Kubusia Puchatka :) To lektura ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te książki to w sumie klasyka. Bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże nie kochać Misia o małym rozumku? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wyzwanie:) ciekawa jestem Twoich dalszych "książkowych" odsłon:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie