30-Day Book Challenge; 5-6 :D

22:14

30-Day Book Challenge
Dzisiaj dwa niekonwencjonalne tytuły, czyli radości i smutki. 

A book that makes you happy
DZIEŃ 5

Długo zastanawiałam się, jaki tytuł powinien się tutaj znaleźć. Padło na... Nowe Przygody Mikołajka! 
Zarówno Audiobooki, które recenzowałam w ramach współpracy z Wydawnictwem Audioteka, jak i wspaniałe książkowe wydania, które zawsze będą zajmowały miejsce na półce "Ulubione". Wahałam się pomiędzy przezabawnymi relacjami z podróży Wojciecha Cejrowskiego, które niejednokrotnie "uśmiechnęły" mnie w pochmurne dni, ale Jerzy i Maciej Stuhr biją innych na głowę :D

Źródło: Wydawnictwo ZNAK


A book that makes you sad
DZIEŃ 6

Tutaj... pierwsza książka, podczas krórej uroniłam łezkę. Nie trudno się dziwić, że padło na historię  O psie, który jeździł koleją 

Źródło: Wydawnictwo SARA
http://www.empik.com/o-psie-ktory-jezdzil-koleja-pisarski-roman,prod37190148,ksiazka-p

You Might Also Like

0 opinii:

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie