Gdańsk, Gdańsk, Gdaaaaańsk!

11:21

Hej Kochani,

Przepraszam Was, że pojawiam się i znikam. Praca + studia to na chwilę obecną mieszanka wybuchowa :D Nie mam czasu zupełnie na nic, no poza kilkoma randkami, czytaniem książek w ZTM i wakacjami, na których jestem od wczoraj. Gdańsk! W Warszawie ciągle pada deszcz, a tutaj... jest mgła! Co więcej, jest przez to niesamowicie zimno i o ile w stolicy wystarczyła mi bluza/płaszcz + tunika, o tyle tutaj ubieram się jak na Syberii i wcale nie czuję się komfortowo. Wczoraj nawet kusiła mnie wizyta w saunie fińskiej, ale cena bardzo szybko  uśpiła moje plany:D

Taki widok mam z hotelowego okna. Pięknie, prawda? Niestety na chwilę obecną dopiero wychodzi słoneczko i mgła powoli opada. Mam nadzieję, że zdołam tu wypocząć... :) Do napisania! :)

08.11.2014 r.

Księżyc nocną porą :) niestety zdjęcie się nie udało, ale to jedyne jakie mam:) 

09.11.2014 r.




You Might Also Like

2 opinii:

  1. Gdańsk to moje najlepsze miejsce w Polsce. Kocham klimat tego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, u nas wcale nie jest tak zimno, ja tam nadal chodzę w krótkiej spódnicy i rozpiętej kurtce! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie