Planowanie wakacji #Nocleg

20:53


Udany wypoczynek? Wbrew pozorom zorganizowanie wakacji, które będziecie długo wspominali nie należy do spraw najprostszych. Dziś rozpocznę nowy cykl, opowiadający o tym, na co należy zwrócić szczególną uwagę planując urlop.  Sprawa najważniejsza – NOCLEG.


Wydawać by się mogło, że znalezienie hotelu na Bookingu, Kayaku, Airbnb czy podobnych serwisach to kwestia kilku kliknięć. Niestety jednak poszukując komfortowego noclegu, a zarazem atrakcyjnego cenowo wariantu musicie liczyć się z wertowaniem setek, a nawet tysięcy ofert.  

Kluczowe są warunki specjalne. Ja nie potrafię obyć się bez prywatnej łazienki, klimatyzatora (jeśli wyjeżdżam w ciepłe rejony świata) i wygodnego łóżka typu king size. Wiecie, że po niezliczonych podróżach zaczęłam marzyć o olbrzymim, kontynentalnym łóżku w swoim mieszkaniu? Chciałabym się układać do snu na kilku warstwach wygodnych materacy o różnej sprężystości, zapewniających mi komfort przez całą noc. Nigdy nie byłam ekspertką w sprawie rodzajów materacy – wiem, że znajdziecie oferty na materace piankowe, kokosowe, lateksowe, sprężynowe, termoplastyczne i wiele innych (więcej szczegółowych informacji znajdziecie w serwisie Allegro  i koniecznie przejrzyjcie całą ofertę, jeśli będziecie poszukiwali idealnego materaca do swojego domu. Ja mam już ściśle sprecyzowane oczekiwania :)  I obawiam się, że gdyby nie liczne wyjazdy, miałabym olbrzymi problem z określeniem swoich noclegowych oczekiwań. Znalezienie wygodnego materaca to naprawdę niełatwa sprawa. 

Standard pokoju, który chcecie wyjąć, ma olbrzymie znaczenie. Pamiętajcie, że podczas wakacji warto czasem zmienić priorytety. Nie zawsze warto za wszelką cenę szukać oszczędności, czasem należy pozwolić sobie na prawdziwy komfort i relaks ;) Jasny, przestronny pokój, wygodne łóżko i piękny widok z tarasu? Czy można chcieć więcej? Bez dwóch zdań wspominam swoją ostatnią podróż do Italii, gdzie Amalfi nie tylko zaskoczyło mnie pięknymi widokami, ale i komfortem wypoczynku. Właśnie tam pokochałam kontynentalne łóżka, z najwygodniejszymi materacami na jakich miałam okazję spać.




You Might Also Like

4 opinii:

  1. Łazienka w pokoju to także mój warunek konieczny w różnego rodzaju podróżach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie pokoju bez łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy jak w tym roku będzie z wakacjami. W każdym razie ja przeważnie wybieram hotele, więc łazienka w pokoju to standard :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że do lata sytuacja epidemiologiczna się uspokoi i wyjadę w swoje stałe miejsce. Mam zaklepany termin. W tym roku mam dostać większy pokój. ;) Choć nie narzekałam na wielkość poprzedniego, był bardzo przytulny. :D A łazienka jest tam we wszystkich pokojach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie