Prezenty dla podróżników (i nie tylko)

09:29

Zastanawiacie się czasem, co może być fajnym prezentem dla miłośników podróży? Co zawsze się sprawdzi i będzie miłym upominkiem? Ostatnio przejrzałam swoją szafę i zdałam sobie sprawę, że najmilej wspominam praktyczne prezenty. Nawet na Instagramie pokazywałam Wam miły prezencik podróżniczy od Orin, tshirt z mapą świata! <3 Ona wie, co lubię najbardziej.

Jeśli jednak brakuje Wam inspiracji, a okazji prezentowych nadarza się coraz więcej, sprawdźcie koszulki z nadrukiem od StoryDruk.pl. Setki wzorów, czasem zabawnych, czasem inspiracyjnych, a wszystkie one w pełnej palecie kolorystycznej, wykonane z wysokiej jakości bawełny. Znalazłam tam koszulki dla dziewczyny, które mogłyby zagościć nawet w mojej szafie, a to zdarza się niezwykle rzadko. Przyznam jednak, że dla mnie największą bolączką są niestety upominki dla mężczyzn. Nigdy nie wiem, co kupić w prezencie, co się spodoba, co nie będzie kiczowate, co ucieszy obdarowanego. I wiecie, co wniknęło z mojego rozeznania? Jednym z fajniejszych prezentów są… kubki dla chłopaka. Idealne do porannej kawy, albo herbatki w ciągu dnia.


Swoją drogą, co powiecie na pełną reaktywację bloga? COVID na chwilę wstrzymał moje podróże, jednak już od 3 sierpnia ja i mój plecak wyruszamy w magiczną podróż na całe dwa tygodnie. Będą góry, będzie morze, będzie nauka nurkowania i przepiękna sceneria! Śledźcie mojego Instagrama – tam znajdziecie wszystkie informacje.

You Might Also Like

8 opinii:

  1. Kubki, koszulki to fajne upominki. :) Życzę mega udanej wyprawy, aż mnie ciekawi gdzie. :) Cudownych chwil, pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa waszych relacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubki, koszulki, ja lubię tez ołówki i zakładki do książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego i udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z prezentami chyba zazwyczaj jest problem. Jeśli się kogoś nie zna aż tak dobrze - nie wiadomo co kupić, bo nie wiadomo co mu się spodoba. Jeśli się kogoś zna aż za dobrze - nie wiadomo, co kupić, bo wie się, co mu się nie podoba, a to co lubi już najczęściej ma. :D

    Pozdrawiam,
    Hmmm... Po tym co napisałaś o książce, przyszła mi na myśl inna - ,,Ona to wie" Loreny Franco.

    Pozdrawiam,
    https://kuferkulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły na prezenty! No i czekam na kolejne podróżnicze wpisy!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post ^^ czekam na twoje kolejne podróże ale uważaj na siebie teraz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie