Wakacje sobie... poszły.

09:22

01.09.2014 r. 

 Wszystkim Uczniom życzę owocnego roku szkolnego! 
Mnóstwa prac domowych, wypracowań, lektur i sprawdzianów,
ale również samych czwórek piątek i szóstek!*


Studentom z kolei życzę powodzenia podczas tzw. Kampanii Wrześniowej
Mam szczerą nadzieję, że nikt nie porzuci wszelkich nadziei i nie wyruszy do Hogwartu. 
Czasem PanDa3 to błogosławieństwo, prawda? 


Trzymajcie się Kochani! :D 


* Niepotrzebne skreślić


You Might Also Like

2 opinii:

  1. Ja na szczęście lata edukacji mam dawno za sobą, ale dziś do przedszkola poszła moja córka. Co to była za trauma... dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie