Ogród w Wilanowie - zwiedzanie, ceny biletów, ciekawostki, porady

20:23


Z pewnością zaskoczę Was faktem, że choć mieszkam w stolicy już dziewiąty rok, chętnie odkrywam jej tajemnice i zwiedzam przeróżne zakamarki. Ogród w Wilanowie należy do najpopularniejszych miejsc na mapie Warszawy, ale wierzcie mi, skrywa niejedną tajemnicę.


Kosz wstępu do ogrodu w Wilanowie to zaledwie 5 zł. Bilety można nabyć w automatach umieszczonych przy bramie, a także online za pośrednictwem strony bilety.wilanow-palac.pl.





Zwiedzanie ogrodu w Wilanowie warto zaplanować wraz z mapą parku. Są tam bowiem wyznaczone szlaki wraz z oznaczeniami kluczowych punktów. 

Czas zwiedzania parku w Wilanowie oscyluje w granicach 2-5h, w zależności od tempa i potrzeb. My robiliśmy zdjęcia, cieszyliśmy się z dopisującej pogody i odkrywaliśmy tajemnice parku przez dobrą połowę dnia. 



Ogród w Wilanowie jest najpopularniejszym w Polsce ogrodem w stylu angielskim. Nawiązuje on do starożytności i rozbudza wyobraźnię nawet i bardzo wymagających spacerowiczów.


Zwiedzaliście ogród w Wilanowie? Atrakcje turystyczne w Warszawie konkurują między sobą oferując coraz to ciekawsze propozycje. Warto jednak powędrować w miejsca, które choć są oblegane przez tysiące turystów w ciągu roku, nie tracą swojego uroku. Pamiętajcie też, że zimą czeka tam na Was Królewski Ogród Światła, o którym więcej przeczytacie na blogu: Królewski Ogród Światła - zwiedzanie.

You Might Also Like

34 opinii:

  1. Byłam, widziałam, mam piękne zdjęcia i wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To miejsce jest piękne. Również je widziałam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne widoki. Na pewno warto wybrać się tam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak dawno tam nie byłam, a przecież mieszkam stosunkowo blisko... Koniecznie muszę się wybrać jak będzie ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam nigdy w Ogrodzie w Wilanowie, a szkoda. Z chęcią bym się tam wybrała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce. Nie dziwię się, że Wasz spacer tyle trwał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byliśmy na królewskim ogrodzie świateł w zeszłym roku. Mega widowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałem, że Wilanow to tylko cześć pałacowo parkowa. Nie taka dzika przyroda ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam zobaczyć pałac w Wilanowie. Warto go zwiedzić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce, muszę raz jeszcze się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy w planie w przyszłym roku pokazać dzieciakom 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno temu byłam, ale muszę powtórzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji odwiedzić tego miejsca, a widzę że jest tam pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstyd się przyznać, ze mieszkam tu tyle czasu i jeszcze nie byłam w ogrodzie. Dzięki za wskazówkę z biletami

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wrażenie, że ten pałac jest zawsze w remoncie. zwiedzalas kiedyś jego wnętrze?

    OdpowiedzUsuń
  16. W Warszawie byłam kilkukrotnie, ale tego ogrodu jakoś nigdy nie miałam okazji odwiedzic. Musze to nadrobic przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie tam, może kiedyś sie wybiorę tam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatne informacje we wpisie :) Zapiszę sobie ten post <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś byłam w Wilanowie latem, ale chętnie zobaczyłabym iluminacje świetlne zimą. ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo bardzo dawno temu byłam, ale niewiele pamiętam, piękne miejsce jak widać na zdjęciach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 5 zł też bym chętnie odwiedziła i zwiedziła :-)

      Usuń
    2. Szczególnie latem, bo latem pewnie najpiękniej wygląda...

      Usuń
  21. Byłam w Warszawie, ale ostatnim razem nie miałam zbyt wiele czasu :) Ale podczas następnej wycieczki, chętnie zobaczę ten park.

    OdpowiedzUsuń
  22. byłam kilka dobrych lat temu w tych ogrodach. Chętnie bym jeszcze raz je odwiedziła

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeba będzie tam zajrzeć jak będę w Warszawie 😁

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam okazję być tam raz - grałam z moją orkiestrą na Dniach Wilanowa. Byłam zachwycona, ale muszę się wybrać kiedyś tak na spokojnie, właśnie żeby porobić zdjęcia i pospacerować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne miejsce :) muszę się ta kiedyś wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nie byłem tam jeszcze ale po Twojej relacji zamierzam się wybrać

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne miejsce - zostawię je sobie na lato lub wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam tam jako dziecko. Teraz chcę pokazać swoim własnym dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne miejsce muszę znów sie tam wybrać . juz nie mogę się doczekać wiosny Pozdrawiam Ewa Traczyk

    OdpowiedzUsuń
  30. W Warszawie praktycznie nie bywam, ale dla mieszkańców i turystów to miejsce warte jest zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie