Sztuka bycia i obycia, czyli gdzie się podział współczesny savoir-vivre

13:48

Macie czasem wrażenie, że dzielą Was ułamki sekundy od popełnienia życiowej gafy? Obawiacie się, że w najmniej oczekiwanym momencie popełnicie faux pas? Jeżeli tak, mam dla Was świetną informację – jedna książka sprawi, że odświeżycie podstawy savoir-vivre'u w kilka godzin.


Najnowsze wydanie książki Macieja A. Brzozowskiego odpowiada na potrzeby każdego z nas. Pozorne drobnostki czy niuanse dla wielu okazują się kluczowe do nawiązania długofalowych relacji społecznych, a także budowania pozytywnego wizerunku samego siebie. Zastanawialiście się kiedyś, w jaki sposób ktoś odbiera Wasze gesty czy proste słowa? Wiedzieliście, że zaprzeczenie „nie” nigdy nie powinno występować samodzielnie? A może czujecie się zakłopotani, gdy ktoś prawi Wam komplementy i nie wiecie, jak poprawnie na nie reagować? Jeżeli tak, Sztuka bycia i obycia to książka dla Was.

W dobie telefonów komórkowych, które towarzyszą nam przez 24h dziennie, agresywnego makijażu czy wyuzdanych strojów, autor przychodzi z praktyczną lekcją podstawowych porad, które znajdują swoje uzasadnienie w życiu codziennym. Pokazuje, jak dbać o swoje ciało, jak ubierać się na co dzień i do pracy, w jaki sposób kreować swój wizerunek oraz jak zachowywać się w trakcie rodzinnych uroczystości. Książka nie bez powodu została podzielona na siedem praktycznych rozdziałów, z których możecie wyciągnąć niebywałe wnioski.

Udało mi się Was przekonać? Brzozowski zaproponował savoir-vivre w nowoczesnym wydaniu. Jeśli więc nie jesteście w 100% przekonani, czy Wasze zachowanie jest odpowiednie, to książka właśnie dla Was.
Książkę znajdziecie na stronie Wydawnictwa Muza



You Might Also Like

18 opinii:

  1. Fantastyczna pozycja, która niejednokrotnie nas zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, wydaje się super, ale boję się, że będę się nudzić bo to zwyczajnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie sięgnę i przeczytam :) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się taka lektura. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię niestety takich pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało Ci się mnie przekonać do tego poradnika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem interesująca i ciekawie graficznie zrobiona pozycja

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie ostatnio zadziwia krotkosc spodenek kobiet na ulicy, caly tylek na wierzchu serio

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie zajrzalabym do tej ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem patrząc na ulicach wydaje mi się, że wielu osobom przydałaby się ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta książka zdecydowanie by mi się przydała. Czasami naprawdę obawiam się popełnić jakieś straszne faux pax a nie lubię żenujących sytuacji. Z chęcią ją przeczytam o ile uda mi się ją zdobyć. Mysle ze to jest taka ksiazka, z którą powinien się zapoznać każdy czlowiek.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. super że zwróciłaś na to uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam, ale chyba coś takiego by mi się przydało :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo taka książka to chyba w każdym domu się przyda

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawią mnie bardzo takie tematy, zapisuję sobie tytuł :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, szukam takich pozycji, bo interesuje sie tematem

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach ludzie zapomnieli czym jest savoir vivre. Widać to po zachowaniu wielu osób ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie