CzaroMarownik 2018. Magiczny kalendarz

10:07

Kalendarz dla kobiety? Jak sprostać ponadprzeciętnym wymaganiom? Przedstawiam Wam CzaroMarownik 2018. 

Wydawnictwo Kobiece
Zapytacie pewnie czemu wraz z początkiem września serwuję Wam kalendarz na 2018 rok? Okazuje się, że to najlepszy moment, by zweryfikować propozycje rynku wydawniczego i wybrać swojego faworyta. Niestety od września do stycznia pozostały nam zaledwie 4 miesiące, a jestem przekonana, że nie chcecie, aby zabrakło egzemplarza do Waszej torebki. Produkt w sprzedaży już od 12 października. 

Książka przepełniona jest rozmaitymi wskazówkami. Nie brakuje tu Hygge, rozdziału poświęconego urządzaniu mieszkania w stylu skandynawskim, praktycznych porad dotyczących Waszego outfitu, diety, pracy i wielu innych, przesądów, wierzeń, a także quizów - ulubiony kolor vs. Wasza osobowość czy… cennych informacji o magicznej mocy czekolady! 

Czym wyróżnia się CzaroMarownik? Odpowiedź jest prosta - magią! Kalendarz został wydany w pięknej, astrologicznej formie. Już od pierwszych stron wita Was dobry horoskop na zbliżające się 365 dni 2018 roku. Czy polecam Wam ten kalendarz Drogie Panie? Oczywiście! 

You Might Also Like

8 opinii:

  1. Czas szybko biegnie i niedługo taki kalendarz będzie potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Astronomiczny wzór! To coś totalnie dla mnie by było! Jednak w ogóle nie używam kalendarzy, więc byłby pewnie pusty, ale mimo to, jest piękny no i kusi ten astronomiczny dodatek. Szczególnie miłośnika kosmosu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się zapowiada :) Lubię kalendarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA już zaopatrzyłam się w kalendarz na 2018, inny, ale na półce w sklepie od razu przypadł mi do gustu :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś sama robiłam sobie kalendarze, albo kupowałam w tanich, młodzieżowych gazetach. Nie ukrywam, że jako dorosły osobnik chciałbym mieć coś porządnego, coś co ma duszę i pozwoli uporządkować moje myśli i sprawy. Powyższy kalendarz jest jakby stworzony z myślą o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, dla odmiany ten kalendarz totalnie nie jest w moim guście. Po prostu nie przepadam za horoskopami. Nie wszystko jest dla każdego :) Ja sobie zakupiłam kalendarz z pozytywnymi cytatami na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarz jest faktycznie magiczny 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie