Premiera Magazynu Netfilm!

19:00

Mam dla Was fantastyczną wiadomość! Już dziś premiera Netfilm, jedynego magazynu na świecie, zrzeszającego wszystkich miłośników kina!


Niezwykłym atutem magazynu jest jego… przystępność. Każdy z opisywanych seriali zawiera krótką notatkę, w której znajdziecie m.in. oryginalny tytuł, obsadę, ilość odcinków i sezonów, oraz to, co najważniejsze – informację, gdzie możecie go obejrzeć. Netflim to magazyn skupiający się na TOPowych serwisach streamingowych, takich jak Netflix, Show Maxx, HBO GO oraz Prime Video. Ogromną zaletą jest szata graficzna, plastyczny język i bardzo mała ilość reklam. O czym przeczytacie w pierwszym numerze?

House of Cards! Kto oglądał ten wie, czemu amerykańska produkcja zasłużyła sobie na tak ogromne wyróżnienie. Na łamach gazety znajdziecie obszerny artykuł o ostatniej części kultowego serialu.. Nie zabraknie niespodzianek, oraz nieprzewidywalnych zwrotów akcji. Zdradzimy również kilka tajemnic związanych z pierwszym sezonem Trzynastu powodów. Wiedzieliście, że bohaterowie mają symboliczne tatuaże, a casting odbywał się przez… Skype? Co więcej, redaktorzy publikują termin premiery drugiej części serii! Już na dziesiątej stronie Netfilmu czeka na Was świetny artykuł „Detektyw nie może być normalny”! Tekst jest gratką dla wszystkich miłośników seriali kryminalnych od kontrowersyjnego Sherlocka Holmesa, w którego rolę wcielił się Benedict Cumberbatch, po inspektora Johna Rivera (Stellan Skarsgard) czy Marcellę (Anna Friel). Gorąco polecam! Zapytacie pewnie Co z dzieciakami z Hawkins?, czyli uwielbianym przez miliony widzów serialem Stranger Things. Tego tematu również nie mlogło zabraknąć! Czy wiecie, że nasi młodzieńcy rosną na naszych oczach niczym Harry Potter? Czy pojawi się kolejna część serii? Co nowego wydarzy się w życiu bohaterów? Przekonajcie się sami.

Jestem niezwykle ciekawa, czy Netfilm wpadnie w Wasze ręce? Czy zdecydujecie się na wyjątkowo filmowy wieczór z najnowszym dwumiesięcznikiem? Magazyn liczy aż 116 stron, które z pewnością będą dla Was ogromnym zaskoczeniem. 

Kochani! Jestem niesamowicie szczęśliwa, że mogę być częścią tak fantastycznego wydarzenia, jak premiera Netfilm na polskim rynku. Okazuje się jednak, że choć prasa ma się coraz gorzej, powstają tytuły łączące kinomaniaków z najróżniejszych części kraju i dzięki temu możecie w prostu sposób weryfikować to, do serwuje Wam Nerflix czy Show Maxx. Jeśli chcecie zobaczyć więcej, zapraszam Was na insta story: www.instagram.com/gusiapp, a po swój magazyn biegnijcie do dobrych salonów prasowych.

You Might Also Like

36 opinii:

  1. Dobrze, że jest mało reklam, są bardzo denerwujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Sama jestem oskba, która rezygnuje z prasy z powodu ogromnej liczby reklam i postów sponsorowanych. Netfilm jest zupełnie inny:)

      Usuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tym magazynie, brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź koniecznie! Z pewnością znajdziesz magazyn w najbliższym salonie prasowym :)

      Usuń
  3. Ja również pierwszy raz słyszę o tym magazynie, ale być może przyjrzę mu się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Netfilm miał premierę na polskim rynku 06.03.2018 roku ❤

      Usuń
  4. Uwielbiam House of Cards :D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz, ja jeszcze nie obejrzałam,a zderzam się z ogromną ilością pozytywnych opinii. Muszę nadrobić zaległości ❤

      Usuń
  5. Nie wiedziałam, że będzie takie czasopismo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na taki magazyn!!! Biegnę szukać od rana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy Netfilm przypadł Ci do gustu. Napisz prosze kilka słów :)

      Usuń
  7. Co za premiera ❤ gratulacje! Widziałam instastory, jestem pod ogromnym wrażeniem ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ ogromnie się cieszę, że mogłam pokazać Wam magazyn na instastory ;-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Netfilm jest inny - to zbiór ciekawostek o tym, co dzieje się w serwisach typu Netflix oraz Show Maxx. Pigułka wiedzy zamknięta w przystępnej gazecie. :)

      Usuń
  9. Emilia Wasiak8 marca 2018 10:01

    Świetny magazyn! Naprawdę bardzo podoba mi się taka pigułka wiedzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest na czym oko zawiesić :) czytałaś już?

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Chętnie poznam Twoją opinię :) pozdrawiam cieplutko! ❤

      Usuń
  11. Z czystej ciekawości kupię ten magazyn. Może znajdę w nim coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa sprawa. Od Netflixa się już uzależniłam, więc w sumie czemu by nie od magazynu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzięki magazynowi odkryjesz nowe zakamarki Netflixa? Nie jest to wykluczone :) pozdrowienia ❤

      Usuń
  13. Jejku, aż zapomniałam o tym, tak długo czekałam! Skoro od samej platformy się uzależniłam to czemu by nie od gazety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci miłej lektury i nowych doznań! Z pewnością znajdziesz coś dla siebie ❤

      Usuń
  14. coś w sam raz dla kino maniaków

    OdpowiedzUsuń
  15. To pozycja raczej nie dla mnie na dłuższą metę, chociaż z ciekawości bym zajrzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero wchodzę w świat seriali, wcześniej to nie była moja bajka, ale jakoś się wkręciłam. Czasopisma pewnie nie kupię, ale dla tych, którzy się tym pasjonują to na pewno będzie wartościowa porcja wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, w pełni się z Tobą zgadzam :) jeśli jednak ogladasz seriale, powinnaś chociażby przekartkować magazyn Netfilm ❤

      Usuń
  17. Po raz drugi natrafiam dzisiejszego dnia na te czasopismo i tak samo jak wcześniej - to raczej nie dla mnie. Wolę HBO, a przedstawione filmy na dodatek są z Netfilxa :D

    PS: przesłałam maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magazyn to komplelekow propozycja :) znajdziesz tam również ciekawostki dla HBO GO ❤

      Usuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie