Morderstwo w Orient Expressie - Agatha Christie

16:50

Uwielbiamy podróże! Sądzę, że nie byłaby nam straszna kilkudniowa wyprawa Orient Expressem na drugi koniec globu z przepięknymi widokami i tak wyrafinowanymi towarzyszami podróży. Wagon sypialny, przepyszne śniadania i podróż w nieznane. Witamy na pokładzie! 


Relacja Azja-Europa z najlepszym na świecie detektywem Herkulesem Poirotem to gratka nie tylko dla miłośników Sherlocka Holmesa, ale kryminałów najwyższych lotów. Książka napisana przez Agathę Christie intryguje czytelnika, wciąga i zmusza do szczegółowej analizy poszczególnych wątków. Podczas podróży ginie jeden z gości pociągu. W niewyjaśnionych okolicznościach, zadane zostaje mu 12 ran ostrym narzędziem, bez logicznego porządku i symetrii, tak uwielbianej przez Poirota. Detektyw na prośbę swojego przyjaciela podejmuje się rozwiązać zagadkę tajemniczego morderstwa. Czy zdemaskuje sprawcę? Czy będzie nim jeden z towarzyszy podróży? 
Sprawdź na stronie Wydawnictwa
Na podstawie książki Agathy Christie powstał film z fenomenalną obsadą. Na ekranach kin zobaczycie Johnny’ego Deepa, Penelopę Cruz czy Kennetha Branagha, jednak największe gwiazdy nie rekompensują niedociągnięć, jakimi jest zarówno jakość, jak i przewidywalność filmu. Książkę czyta się z łatwością. Morderstwo w Orient Expressie to tajemnicza historia, w której przeszłość odgrywa kluczową rolę, ale nie jest ona podana czytelnikowi już od pierwszej strony. Sami będziecie mieli okazję pobawić się w detektywa i spróbować rozwiązać tę zagadkę. Kto jest zabójcą najbardziej luksusowym pociągu wszech czasów? Przekonajcie się sami. Gorąco polecam! Książka idealna na prezent! :)

You Might Also Like

31 opinii:

  1. Książkę uwielbiam. Na film wybieram się w przyszłym tygodniu. Ciekawa jestem, czy mi się spodoba. Nie do końca przekonuje mnie obsada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film niestety nam się nie spodobał. Książka jednak moim zdaniem jest fenomenalna! ;)

      Usuń
  2. O tak, ja również polecam książkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę książkę, od niej zaczęła się moja przygoda z tą autorką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję tytuł ze względu na Twoją rekomendację.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba kupię tę książkę na prezent mojemu bratu. Myślę, że powinien być zadowolony, bo lubi czytać kryminały.

    OdpowiedzUsuń
  7. O książce dowiedziałam się dopiero, gdy powstał film i cieszę się, że trafiłam tutaj, bo dzięki temu wiem, że warto najpierw przeczytać książkę, a dopiero później wybrać się do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem fanką i książki, i klasycznego filmu ;) A i moje marzenie to podróż takim pociągiem! ;) Tyle, że bez morderstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kryminały Christie - są dla mnie lekiem na całe zło. Przytoczoną przez Ciebie książkę oczywiście czytałam i polecam... a film? Nie oglądałam i chyba nie chcę...mam takie dobre wrażenia po książce i poprzedniej ekranizacji tej opowieści...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mrocznie i tajemniczo, czyli tak jak lubię !

    OdpowiedzUsuń
  11. Książkę przeczytam na pewno, bo bardzo cenię twórczość tej autorki, a tytuł od pewnego czasu borę pod uwagę. Skoro tak polecasz, nie mogę sobie tej powieści odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
  12. The book seems exciting!

    https://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzięki tej książce na pewno sięgnę jeszcze po kryminały Christie, baaaardzo mi się podobała :) Lubię takie konkretne książki, bez lania wody i zbędnych zapychaczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję "zwiedzić" Orient Express w Paryżu! Fantastyczna sprawa. Oprócz dekadensckiego wystroju można było przenieść się też w świat Agaty Christi dzięki postaciom z jej powieści, które zajmowały niektóre przedziały ;)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka, ale film też nie był zły :) Zwłaszcza stylizacja epoki :) Ale książka też genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ucieszyłabym się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatha Christie to dla mnie nr 1 jeśli chodzi o autorów. Moim celem jest przeczytanie wszystkich jej książek. Morderstwo w Orient Expressie już czytałam i oczywiście bardzo mi się podobało. Teraz muszę zobaczyć film :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto do mnie zagląda wie, że Christie jest u mnie na topie. Chciałabym przeczytać tę książkę, choć widziałam już film. I to jest najgorsze, bo znam zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa zarowno filmu, jak i ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  20. Książkę uwielbiam!
    A i film widziałem dopiero co w poniedziałek i też był niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Film na pewno obejrzę, bo uwielbiam Johnny'ego ;)
    A książka jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego ja jeszcze nie słyszałam o tym filmie? Nie do pomyślenia. Muszę koniecznie go zobaczyć.
    Dzięki za notkę.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  23. Książkę mam właśnie w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się nawet podobał ten film, choć bez fajerwerków.

    OdpowiedzUsuń
  25. To teraz muszę zrobić tak: przeczytać książkę, a potem porównać film!

    OdpowiedzUsuń
  26. Agatha Christie to chyba najlepsza autorka kryminałów! Jej książki poleciła mi siostra i od tej pory, kiedy mam tylko ochotę na przygody z dreszczykiem, wybieram coś z jej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie bez powodu Agatha Christie nazywana jest Mistrzynią Kryminału. Film ogląda się bardzo przyjemnie, ale prawdziwą frajdą jest lektura książki. Cieszymy się, że zachęcasz do sięgnięcia po nią, więc tylko przyłączamy się do poleceń! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie