NAJNOWSZA POWIEŚĆ JØRN LIERA HORSTA W SPRZEDAŻY

16:31

Jorn Lier Horst powrócił z moją ulubioną serią! Najnowsze przygody komisarza Williama Wistinga są już dostępne w księgarniach w całej Polsce.

Tym razem pełne wartkiej akcji policyjne śledztwo, zmienia się w detektywistyczną analizę i skrupulatne poszukiwanie dowodów, pozwalających zweryfikować sprawcę makabrycznej zbrodni. Pewnego dnia, młoda dziewczyna, Kajsa Berg, znika bez śladu. Nie pojawia się na treningu, nikt nie może się z nią skontaktować, a chwilę później wybucha pożar w lesie. Czy zaginięcie dziewczyny i seria niefortunnych zdarzeń mogą łączyć się ze sobą? Otóż tak! W lesie zostają znalezione zwęglone zwłoki, przywiązane do drzewa oraz wykopany w ziemi dół. Co dalej? Jakie są poszlaki? Kto pokieruje śledztwem? Czy bez dowodów uda się rozwiązać tę zagadkę? Musicie przekonać się sami. 

Jedna Jedyna to czwarta część cyklu z fenomenalnym Williamem Wistingiem w roli głównej. Seria niestety nie pojawią się na naszym rynku w kolejności chronologicznej, jednak gwarantuję, że nie zaburza to postrzegania głównych bohaterów. Każda z książek jest niezależną częścią serii, a jedynym elementem jest komisarz Wisting i jego prywatne życie. 

Sprawdź na stronie Wydawnictwa
Najnowsza książka budzi w sieci wiele kontrowersji. Jorn Lier Horst zmodyfikował sposób pisania swoich powieści, pozostawiając czytelnika powolnemu biegowi zdarzeń. Akcja nie jest tak wartka, karty odkrywane są bardzo powoli, a śledczy poddają się biegowi zdarzeń. To fantastyczny zabieg, dzięki któremu poznajemy twórczość Horsta na nowo, ale żywię obawę, że wielu czytelnikom może nie przypaść do gustu. Szczęście jednak, że każdy, kto zmierzył się z serią William Wisting nadal czuje niedosyt i z niecierpliwością wyczekuje ostatniego tomu, który zgodnie z zapowiedziami ma pojawić się jeszcze w tym roku! Moim zdaniem Jedna Jedyna to książka, która zasługuje na uznanie. Gorąco polecam i zachęcam Was do lektury

You Might Also Like

16 opinii:

  1. Fajnie jest jak pojawia się długo wyczekiwana kolejna książka w serii. Ja czekam na dwie takie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) trzymam kciuki, by szybko zagościły na rynku ;)

      Usuń
  2. Muszę nadrobić zaległości ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego autora i czuję, że muszę tę znajomość nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale koniecznie muszę to zmienić.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię książki sensacyjne i kryminały, więc za jakiś czas przeczytam "Jedną jedyną".

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla samego faktu przekonania się samemu, czy nowy styl pisania jest lepszy czy gorszy warto przeczytać. A jak to tego dobrze będziemy się bawić, to czego chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się zapowiada! Ciekawi mnie zupełnie inne postrzeganie śledztwa. Wierzę, że przypadnie mi do gustu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałem, książka bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już jedną powieść Horsta i mam w planach kolejne - zaintrygowałaś mnie tym stwierdzeniem o zmianie stylu pisarza, więc na pewno sięgnę też po "Jedną jedyną". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie znam twórczości autora, ale chcę to wkrótce zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zacząć czytać ale ciągle brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy zaplanuję przeczytanie wszystkich wydanych? :D Życia mi zabraknie, poszukam jakiegoś wampira :P

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w kolejce czeka dopiero "Kluczowy świadek"...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie