Recenzja książki "Wyrok" Remigiusza Mroza

21:01

Remigiusz Mróz nie daje odpocząć swoim czytelnikom. Seria o Joannie Chyłce przeobraziła się w historię, w której główne skrzypce odgrywa Zordon. Spodziewaliście się takiego obrotu sprawy? Aby dowiedzieć się więcej, przeczytajcie moją recenzję książki Wyrok


Ta historia jest inna. Pierwsze śledztwo Kordiana, jako świeżo upieczonego mecenasa, nie rokuje dobrze. Zordon broni siedemnastolatka oskarżonego o zabójstwo kolegów ze szkoły, mając liczne dowody przeciwko sobie. Chłopak mija się z prawdą, plącze w zeznaniach, a emocje towarzyszące jego niepewnej sytuacji zaczynają go przerastać. Czy tę sprawę da się wygrać?  

Zapytacie, dlaczego młody adwokat, decyduje się na tak trudne śledztwo, wiedząc że sprawa może okazać się przegrana i wpłynie na jego dalszą karierę. Otóż sytuacja nie jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać. Oryński zostaje niejako postawiony pod ścianą. Nie ma alternatyw, musi podjąć się tej misji i robi to dla Chyłki. 

Zastanawiający jest jednak fakt, dlaczego ten, który zmusza Zordona do podjęcia śledztwa, stawia sprawę na ostrzu noża. Chce, by kancelaria Żelazny & McVay broniła chłopaka. Jaki interes ma Piotr Langer, angażując w tę zawiłą sprawę Chyłkę i Kordiana?

Sprawdź na stronie Wydawnictwa
Z pozoru przegrana historia nabiera tempa. Rozwój zdarzeń i chwile pełne zwrotów akcji sprawiają, że pochłonięcie lekturę w zaledwie jeden wieczór. Książka nie nuży, pozwala na chwilę złapać oddech i oderwać się od szarej rzeczywistości. Wierzę też, że recenzja książki Wyrok Remigiusza Mroza zachęci Was do lektury. Cieszę się, że miałam okazję ja przeczytać. Czekam na kolejne części. Wiem, że autor nie pozwoli nam długo ja siebie czekać i wierzę, że jeszcze w tym roku zaskoczy nas czymś intrygującym. Czytaliście już Wyrok? A może zaczynacie dopiero przygodę z Joanną Chyłką? Dajcie koniecznie znać :)

You Might Also Like

9 opinii:

  1. Nic w ogóle jeszcze nie znam tego autora, uwierzysz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórczość tego autora jest jeszcze przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnoszę wrażenie, że Remigiusz Mróz jest mocno przereklamowany. Czytałam 2 jego książki, ale nie zrobiły na mnie większego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągnęło mnie tylko do "Behawiorysty", który wcale mnie nie zachwycił, więc nie mam ochoty na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. O Chyłce chcę dopiero zacząć czytać, ale prędzej czy później trafię na ten tom jej przygód.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam się ze skrajnymi opiniami o książkach Mroza.
    Żadnej nie czytałam.
    Oglądałam serial o Chyłce i bardzo mi się podobał.
    Sama nie wiem czy sięgac po "Wyrok".
    Temat do przemyślenia-)
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką Chyłki od "Kasacji" :D jak zawsze rewelacja, ale podobnych sytuacjach miałam już okazję czytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze żadnej z książek pana Mroza, jakoś mi nie było po drodze. Muszę jednak sięgnąć po coś z jego twórczości, bo chciałabym wyrobić sobie własne zdanie na ten temat i wiedzieć o co chodzi w tych dyskusjach zwolenników i przeciwników jego książek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie