Pretty Happy. Przepis na pokochanie siebie - Kate Hudson

10:40


Na polskim rynku wydawniczym jest cała masa książek o zdrowym stylu życia, dbaniu o piękna sylwetkę i dobrym samopoczuciu. Ćwiczymy, zmagamy się rozmaitymi dietami a efekt nadal nie jest satysfakcjonujący. Poznajcie dziś Kate Hudson, gwiazdę Hollywood, która zdradza swój klucz do sukcesu.

Nowość od wydawnictwa Kobiecego w dużej mierze przypomina mi wydany przed laty poradnik Cameron Diaz (recenzję przeczytacie tutaj). Tam Cameron pokazała się z perspektywy zwyczajnej kobiety, która latami zmagała się z trądzikiem oraz uwielbiała frytki i burgery, a w swojej książce zaprezentowała przełom, który pozwolił zrozumieć milionom kobiet to, jak działa ludzkie ciało i jakie procesy w nim zachodzą.

Kate Hudson przygotowała dla nas poradnik, w którym nie opisuje mniej lub bardziej wartościowych produktów, nie opisuje praw, którymi rządzi się nasz organizm, ale skupia się na samoakceptacji, poczuciu własnej wartości i dobrym samopoczuciu. W książce czeka na Was kilka sprawdzonych sposobów na oczyszczanie organizmu, ćwiczenia, które pozytywnie wpłyną na Wasze samopoczucie oraz tricki, dzięki którym zdrowe nawyki na stałe zagoszczą w Waszym życiu.
Sprawdź na stronie Wydawnictwa
Pretty Happy to książka, którą czyta się niezwykle lekko. Całość jest bardzo przystępna, a język naprawdę plastyczny, jednak zdecydowanie jest skierowana do kobiet, które pragną zmian. Ogromnym atutem tej książki jest jej autentyczność oraz to, że wszystko co w niej znajdziecie to zbiór autorskich zapisków Kate Hudson, które w dużej mierze odmieniły jej życie. Mi ta propozycja bardzo przypadła do gustu, jest świeża i atrakcyjna, a jednocześnie nie przedstawia Kate Hudson jako gwiazdy znanej na całym świecie. Autorka jest zwyczajną kobietą, ma swoje wady, zalety i słabości, z którym musi stawiać czoło każdego dnia. Gorąco polecam! Mam nadzieję, że byliście na moim instagramie @gusiapp, gdzie zaprezentowałam Wam mój przepiękny zestaw.


You Might Also Like

17 opinii:

  1. nie jestem przekonana do poradników, ale gdybym natknęła się na ten w bibliotece, to chętnie zabiorę go do domu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie przepadam za powyższą gwiazdą, więc raczej nie dam się namówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ona mi się kojarzy właśnie z uśmiechem i radością życia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie lekkie powieści :)) jak się kiedyś na nią natknę to z przyjemnoscią poczytam.
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecę żonie :) Powinno jej się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka już wielokrotnie przewinęła mi się przed oczyma. To pewnie wartościowa pozycja, a skoro lekka w odbiorze, to pewnie i przyjemna. Tym razem jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie lubię czytać poradników. Ostatnio jednak czytałam poradnik o kolorach w naszym życiu i mi się spodobał, ale co do tego mam mieszane uczucia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię czytać poradniki i myślę, że po ten bym chętnie sięgnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie czytam poradników. Tę aktorkę lubię, więc kto wie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. coraz wiecej takich ksiazek poradnikowych

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś spróbuję, czemu nie?!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!

Recenzja "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje

Ta dziewczyna naprawdę czerpie z życia pełnymi garściami i bierze jak swoje
Wywiad: Portal Warszawa i Okolice

Recenzja książki: Sodoma

Recenzja książki: Sodoma
Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie